قیمت رم 200 گیگ و کاربردهای آن
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر قصد خرید یکی از انواع مموری را دارید باید به شما بگویم که هر چه ظرفیت حافظه مموری بیشتر باشد، قابلیت های آن بیشتر است و البته قیمت گرانتری هم دارد. به طور مثال، قیمت رم ۲۰۰ گیگ با قیمت رم ۵۶، 8 یا 32 بسیار متفاوت است.

با توجه به کیفیت ذخیره سازی اطلاعات و سرعت انتقال داده ها، می توان انتظار داشت قیمت مموری با ظرفیت ۲۰۰ گیگ بسیار بیشتر از سایر مدل‌ های مشابه است. اگر حجم زیادی برای ذخیره سازی نیاز ندارید، از حافظه‌ های ۲، ۴، ۶ ،۱۶ و یا ۳۲ گیگ استفاده کنید. قیمت خرید کارت حافظه با این ظرفیت ها تقریباً متناسب است. اما اگر قرار باشد فایل های ویدیویی با کیفیت فول اچ دی ذخیره کنید، به ظرفیت های بیشتر از ۵۰ گیگ نیاز دارید. قیمت مموری ۲۰۰ گیگ را در این مورد ارزیابی کنید و چنانچه ارزش خرید کردن و ذخیره اطلاعات با ارزش شما را دارد، دست به کار شوید!

یکی دیگر از نکاتی که در خرید یکی از انواع مموری باید به آن توجه کنید، عملکرد آن برای ذخیره سازی اطلاعات است. برخی از انواع کارت های حافظه برای استفاده در رایانه ها نیاز دارند که ظرفیت آنها بیشتر از ۱۰۰ گیگ باشد؛ چرا که سرعت پردازش باید بالا بوده و با مشکلات یا کندی انتقال اطلاعات رو به رو نشوند.





:: برچسب‌ها: قیمت مموری , سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: